Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
spot_img
ΑρχικήΣΕΡΡΕΣΝέες ψηφιακές υπηρεσίες για τους πολίτες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δήμου Σερρών

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για τους πολίτες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δήμου Σερρών

Σε νέες καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες προχωρά ο Δήμος Σερρών πρωτοστατώντας στις δράσεις ψηφιακής διακυβέρνησης για τη μείωση της γραφειοκρατίας και την ταχύτατη και αποτελεσματικότατη εξυπηρέτηση των πολιτών σε οποιαδήποτε συναλλαγή.
Συγκεκριμένα, ο Δήμος Σερρών ολοκλήρωσε και έθεσε σε λειτουργία μία νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών συνεχίζοντας και ενισχύοντας τις δράσεις ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που εφαρμόζει, ήδη, με την υπηρεσία e-Δημότης καθώς και με την υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής και online έκδοσης ταυτότητας οφειλής και υπολογισμό προσαυξήσεων.
«Ο Δήμος Σερρών προχωρά με γοργούς ρυθμούς στην εποχή της ψηφιακής διακυβέρνησης και στη μετατροπή του σε έξυπνο Δήμο, σύμφωνα με τον στρατηγικό μας σχεδιασμό.
Η νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου μας προσφέροντας ακόμη περισσότερες δυνατότητες στους πολίτες να αιτηθούν και να παραλάβουν ηλεκτρονικά και χωρίς τη φυσική τους παρουσία Πιστοποιητικά, Βεβαιώσεις ή να υποβάλλουν άλλες αιτήσεις.
Έτσι, βάζουμε τέλος στις ουρές, αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση των πολιτών, ενισχύεται η διαφάνεια και η ασφάλεια των διαδικασιών, ενώ επιπλέον εξοικονομούνται σημαντικοί πόροι.
Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, που θα οδηγήσει σε αποτελεσματικότερες Υπηρεσίες προς τους πολίτες και αμεσότερη εξυπηρέτηση», τόνισε ο Δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης.
Οι Επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους και να παρακολουθούν την εξέλιξή τους άμεσα και αυτοματοποιημένα χωρίς να χρειάζεται φυσική παρουσία.
Οι πολίτες, επίσης, μπορούν να επισκέπτονται την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών https://serres.ctservises.gr ή τον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Δήμου www.serres.gr στην κατηγορία ψηφιακές υπηρεσίες και με τη χρήση των κωδικών taxisnet να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και στη συνέχεια να παρακολουθούν την εξέλιξή της.
Συγκεκριμένα, στη νέα πλατφόρμα παρέχονται οι εξής ψηφιακές υπηρεσίες:
Τμήμα Δημοτολογίου
Πιστοποιητικό Γέννησης
Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης για Στρατολογική Χρήση
Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
Πιστοποιητικό Εγγυτέρων Συγγενών
Τμήμα Ληξιαρχείου
Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης
Ληξιαρχική Πράξη Γάμου
Ληξιαρχική Πράξη Συμφώνου Συμβίωσης
Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου
Αίτηση Χορήγησης Άδειας Γάμου
Αίτηση Τέλεσης Πολιτικού Γάμου
Τμήμα Ταμείου
Αποδεικτικό Δημοτικής Ενημερότητας
Αίτηση Ρύθμισης Ν.4764/2020
Αίτηση Πάγιας Ρύθμισης Ν.4646/2019
Τμήμα Προσόδων
Αίτηση για Απαλλαγή Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού
Αίτηση για Απαλλαγή Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού για Επαγγελματίες
Αίτηση Χορήγησης Βεβαίωσης Περί μη Οφειλής ΤΑΠ
Αίτηση Μεταβολής τμ Ν.4830/2021
Τμήμα Προσωπικού
Αίτηση σύμβασης Ορισμένου Χρόνου
Τμήμα Πρωτοκόλλου
Γενική Αίτηση
Σταδιακά, θα ενσωματώνονται στην πλατφόρμα όλο και περισσότερες Υπηρεσίες του Δήμου επεκτείνοντας τη δυνατότητα έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων.

Τελικός στόχος είναι να μην χρειάζεται ο πολίτης να έρχεται στον Δήμο αλλά ο Δήμος να έρχεται ηλεκτρονικά στον πολίτη!

Σχετικα Αρθρα

Stay Connected

0ΥποστηρικτέςΚάντε Like
0ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
3,881ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
spot_img

Latest posts